Ο αγαπημένος ηθοποιός Πάνος Νάτσης μεγάλωσε στον Ωρωπό, η πρώτη του επαφή με το θέατρο ήταν σε σχολικές θεατρικές ομάδες της μικρότερης αδελφής του και εκεί κατάλαβε πως αυτό ήταν που ήθελε να κάνει αλλά τότε δε το προσπάθησε, ώσπου στα 18 όταν ήταν να δώσει πανελλήνιες αποφάσισε πως θα πάει σε δραματική σχολή. Έτσι, αφού πέρασε σε μια σχολή, παράλληλα με το πρώτο έτος της σχολής έκανε κρυφά μαθήματα υποκριτής και την επόμενη χρόνια έδωσε εξετάσεις  στο Θέατρο Τέχνης, από όπου αποφοίτησε το 2013 ξεκινώντας την υποκριτική του καριέρα.

«Τα χρόνια της σχολής δεν ήταν όπως περίμενα (γελάει), διότι ήταν πολλές οι ώρες. Είχα όμως εξαιρετικούς καθηγητές και η σχολή είχε και μια ωραία γραμμή, διότι προσπαθούσε να βγάλει στην επιφάνεια την προσωπικότητα σου ως άνθρωπο και ως καλλιτέχνη και να σε κάνει να το πάρεις πιο πολύ πάνω σου , να βρεις εσύ τι είναι αυτό που θες να κάνεις πάνω στη σκηνή και όχι τόσο να γίνεις ένα καλό μέλος χορού, στηρίζοντας περισσότερο το ομαδικό κομμάτι.»

Ο Πάνος Νάτσης τη φετινή χρονιά πρωταγωνιστεί στην καθημερινή σειρά του Ant1 «Γυναίκα χωρίς όνομα», αλλά και στην θεατρική παράσταση «Το έπος της Μαλάμως» στο θέατρο Λαμπέτη. Εμείς συναντήσαμε τον ταλαντούχο ηθοποιό και μας μίλησε για όλα.

Βρισκόμαστε στο Θέατρο Λαμπέτη στην παράσταση «Το έπος της Μαλάμως». Τί συμβαίνει σε αυτή τη παράσταση και τί το διαφορετικό έχει;

Σχετικά με το κείμενο το έργο το έγραψε ο Νίκος Χαρλαύτης 15 χρόνια και είναι ένα έργο έμμετρο 15 σύλλαβο με ομοιοκαταληξία ανά στίχο. Το πρωτότυπο έργο που είχε γράψει ήταν 300 σελίδες όπου θεατρικά είναι γύρω στις 8-9 ώρες παράσταση, οπότε εμείς το κόψαμε και έγινε μια δίωρη παράσταση. Όσο αφορά το είδος του θεάτρου είναι επιθεώρηση αλλά για μένα αν με ρωτάς είναι σαν ωδή στην επιθεώρηση. Η επιθεώρηση ξεκίνησε από τα μπουλούκια που ήταν αθηναϊκοί θίασοι που έφευγαν από την Αθήνα και πήγαιναν στην επαρχία και έπαιζαν θέματα της επικαιρότητας και κωμειδύλια. Αυτό έχει και η Μαλάμω, η οποία είναι μια νέα κοπέλα παρθένα πολύ όμορφη που την θέλει όλο το χωριό αλλά αυτή θέλει να δώσει την παρθενιά της σε αυτόν που αγαπάει. Συμβολικά η Μαλάμω είναι η Ελλάδα και αυτοί που θέλουν να πάρουν ένα κομμάτι από αυτή είναι οι κατακτητές. Το πρώτο μέρος είναι πιο επιθεωρησιακό και στο δεύτερο μέρος είναι πιο πολύ η ιστορία.

Ποιος είναι ο δικός σου ρόλος στην παράσταση?

Η Ελένη Γκασούκα που σκηνοθετεί την παράσταση επέλεξε έναν ανδρικό θίασο και κάνουμε όλους τους ρόλους. Εγώ κάνω έναν Γερμανό βασανιστή του Χίτλερ και την Γαβριέλα που είναι μια ηγουμένη, οι οποίοι και οι δυο θέλουν την Μαλάμω, που την υποδύεται ο Θανάσης Αλευράς.

Το κοινό πως βλέπεις να ανταποκρίνεται σε αυτή την παράσταση?

Γενικά, θετικά βλέπω να το δέχεται, του αρέσει. Νομίζω ότι αυτή η παράσταση επειδή είναι λίγο ακραία από μονή της έχει και ακραίες αντιδράσεις, δηλαδή σε σχόλια που βλέπω ή θα έχουν πει τα καλύτερα ή τα χειρότερα δεν υπάρχει μέση κατάσταση.

Το κοινό στο θέατρο μπορεί να επηρεάσει έναν ηθοποιό?

Σίγουρα μπορεί να τον επηρεάσει. Ο Πίτερ Μπρουκ λέει ότι υπάρχουν δυο κύκλοι ενέργειας πάνω στη σκηνή. Ο ένας κύκλος είναι που έχουν οι ηθοποιοί πάνω στη σκηνή μεταξύ τους και υπάρχει και ένας άλλος κύκλος ο οποίος δρα παράλληλα που είναι αυτός των ηθοποιών με το κοινό και είναι κύκλοι αλληλεπίδρασης ενέργειας, οι οποίοι δε πρέπει να σπάσουν. Αυτή η σχέση πιστεύω πάντα υπάρχει, απλά ανάλογα με το είδος του θεάτρου και την παράσταση αλλάζει κάπως αυτή η σχέση. Στη παράσταση μας για παράδειγμα που είναι επιθεώρηση και κωμωδία έχει μεγάλη σημασία η ενέργεια του κοινού. Υπάρχουν άλλες παραστάσεις που έχουν πιο έντονο τον τέταρτο τοίχο που λέμε στο θέατρο. Είναι σαν ο θεατής  να βλέπει από την κλειδαρότρυπα τις καταστάσεις και έτσι ο ηθοποιός να μη λαμβάνει τόσο υπόψη του το κοινό εκείνη τη στιγμή, έχει χτίσει έναν άλλον κόσμο γιατί είναι διαφορετικό το είδος του θεάτρου.

Φοβήθηκες να κάνεις τηλεόραση?

Στην αρχή ναι γιατί ήταν κάτι άγνωστο για μένα. Η πρώτη μου δουλειά ήταν στον Αlpha στο σήριαλ «Αστέρας Ραχούλας» όπου στο δοκιμαστικό πέτυχα μια φίλη μου οπότε ένιωθα και άνετα και είπα “πάμε να το κάνουμε”, θα είχα και έναν δικό μου άνθρωπο όποτε θα ήταν πιο εύκολο.  Στον σκηνοθέτη της σειράς, ο οποίος είναι ένας εξαιρετικά γλυκύτατος και ταλαντούχος άνθρωπος, άρεσε πολύ η χημεία που είχαμε σαν δίδυμο και έτσι βρέθηκα σε αυτή τη σειρά σε ένα ωραίο κλίμα. Θεωρώ πως για πρώτη εμπειρία ήταν πολύ καλά και γενικά αυτή η σειρά πιστεύω ότι είναι από τις καλύτερες κωμωδίες των τελευταίων χρόνων.

Το καθημερινό τώρα πως είναι?

Το καθημερινό είναι αλλιώς – διαφορετικοί ρυθμοί, άλλος ρόλος.. δεν έχεις την χαλαρότητα ενός εβδομαδιαίου που θα πάρεις το χρόνο σου για μια σκηνή. Στο καθημερινό πρέπει να είσαι διαβασμένος, αποτελεσματικός, συγκεντρωμένος και δεν μπορείς να το απολαύσεις και τόσο λόγω αυτής της πίεσης.

Από τον ρόλο σου τι να περιμένουν να δουν οι τηλεθεατές?

Ο Κωστής τώρα είναι στη φάση που έχει πάει στο Πήλιο για να βρει την αλήθεια για την κόρη του. Με την Μαρίνα έχουν κάτι που τους συνδέει και δεν θα σταματήσει ποτέ, την κόρη τους, εκείνος βέβαια την θέλει ακόμα αλλά εκείνη είναι πια με τον Μιχάλη. Θα βρεθεί στα δικαστήρια με την Έλλη για τα παιδιά και στο μέλλον ίσως τον δούμε και με άλλη γυναίκα, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν νιώθει πια πράγματα για την Μαρίνα.

Εσύ έχεις υπάρξει στη ζωή σου σε μια τέτοια σχέση?

Κάθε σχέση είναι διαφορετική, αλλά τέτοια σχέση, όπως έχει ο Κωστής με την Μαρίνα σίγουρα όχι, δεν έχω προλάβει κιόλας .. (γελάει).

Οι αντιδράσεις του κόσμου όταν σε βλέπει ποιες είναι?

Η αλήθεια είναι ότι δεν κυκλοφορώ πολύ επειδή έχω γύρισμα και θέατρο και δεν υπάρχει αρκετός χρόνος. Μπορεί να με δουν κάποιοι και ίσως να τους θυμίσω κάτι αλλά αυτοί που παρακολουθούν φανατικά τη σειρά όταν με συναντούν με ρωτάνε τι θα γίνει παρακάτω και γενικά και παιδιά νεότερης γενιάς που δε το περίμενα. Χαίρομαι γι’ αυτό γιατί πάει να πει ότι κάνουμε κάτι καλά δεν είναι αυτό το καθημερινό που είχαμε στο μυαλό μας.

Έχεις κάνει και κινηματογράφο, θα ξαναέκανες?

Ναι.. πιο πολύ από όλα μου αρέσει ο κινηματογράφος και ένας λόγος που έκανα και τη σειρά ήταν γιατί ήθελα να αποκτήσω μια εμπειρία στην κάμερα και μέσω του καθημερινού αυτό γίνεται πολύ γρήγορα.

Σχέδια για το μέλλον υπάρχουν?

Προσπαθώ να ξεκλέψω χρόνο, να κάνω διακοπές και θα ήθελα και ένα ταξίδι στη Νέα Υόρκη κάποια στιγμή, αλλά ο χρόνος είναι πολύ περιορισμένος.

Το 2019 τι θα ήθελες να σου φέρει?

Υγεία όσο γραφικό και αν ακούγεται, την θεωρούμε δεδομένη αλλά αποδεικνύεται πολλές φορές ότι δεν είναι.. και θα ήθελα να μπορέσουμε με έναν τρόπο οι άνθρωποι να συνειδητοποιήσουμε ότι αυτά που μας ενώνουν είναι πιο πολλά από αυτά που μας χωρίζουν και να γίνουμε περισσότερο ο ένας για τον άλλον.

Ο Πάνος Νάτσης πρωταγωνιστεί στην καθημερινή σειρά του Αnt1 «Γυναίκα χωρίς όνομα» στις 18:30 και  στο θεατρικό έργο «Το έπος..της Μαλάμως» στο θέατρο Λαμπέτη (Λεωφόρος Αλεξάνδρας 106).

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

Εισιτήρια:

Καθημερινές:

Vip 22€, Ζώνη Α 18€, Ζώνη Β 17€, Μειωμένο (Φοιτητικό-Ανέργων) 15€, Εξώστης 15€

Σάββατο Απόγευμα:

Vip 25€, Ζώνες Α, Β, Εξώστης 17€

Σάββατο βράδυ:

Vip 25€, Ζωνή Α 20€, Ζώνες Β 18€, Εξώστης 17€

Κυριακή:

Vip 25€, Ζωνή Α 20€, Ζώνες Β 18€ – Μειωμένο (Φοιτητικό-Ανέργων) 17€, Εξώστης 17€

Ημέρες και ώρες παραστάσεων:

    • Τετάρτη, Κυριακή : 20:00 μ.μ.
    • Πέμπτη, Παρασκευή : 21:00 μ.μ.

Σάββατο: 18:00 και 21:00 μ.μ.

 

1

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.