νέοι τίτλοι βιβλίων ελληνικής και ξένης πεζογραφίας και της αστυνομικής λογοτεχνίας από τις εκδόσεις Διόπτρα
Νέοι τίτλοι βιβλίων ελληνικής και ξένης πεζογραφίας και αστυνομικής λογοτεχνίας από τις εκδόσεις Διόπτρα

Οι νέες κυκλοφορίες από τις εκδόσεις Διόπτρα συνεχίζονται και περιλαμβάνουν τίτλους που καλύπτουν μεταξύ άλλων κατηγοριών και τις κατηγορίες της ελληνικής και ξένης πεζογραφίας και αστυνομικής λογοτεχνίας.

Το άγαλμα στη σοφίτα της Πασχαλίας Τραυλού

Το άγαλμα στη σοφίτα, το εξώφυλλο του βιβλίου
Το άγαλμα στη σοφίτα, το εξώφυλλο του βιβλίου

«Κανείς δεν αγγίζει το άγαλμα», ήταν η αυστηρή οδηγία του Γερμανού γλύπτη Καρλ Λούντβιχ στην οικονόμο του Φρίντα. Με κανέναν δεν είχε μοιραστεί ως το 1970 την ιστορία του φημισμένου του έργου. Ώσπου ένας φόνος στη Στρατονίκη Χαλκιδικής γίνεται αιτία να αποκαλυφθεί μια αλήθεια που ανατρέπει τα πάντα.

Το λάθος της Εβραίας Άννας να παντρευτεί τον Λουκά την εποχή του Εμφυλίου και το σφάλμα του άντρα της να προδώσει για χάρη της τα ιδανικά του, το ανομολόγητο μυστικό του Καρλ Λούντβιχ και τα «γράμματα στον άλλο του εαυτό» όταν υπηρετούσε στο Άουσβιτς υφαίνουν τον ιστό μιας σκληρής ιστορίας μες στην οποία ο έρωτας καταλήγει να είναι ταυτόχρονα τιμωρία και κάθαρση.

Ένα βιβλίο που τιμά την ανθρωπιά, την ειρήνη και την τέχνη μέσα στις συμπληγάδες του πολέμου.

Πάντα αναρωτιόμουν πώς θα έγραφα με τωρινή οπτική κάποιο από τα παλιά μου βιβλία… Το βιβλίο που κρατάτε στα χέρια σας αποτελεί μια πλήρως αναθεωρημένη έκδοση του μυθιστορήματος Τα Ρόδα της Σιωπής. Έκοψα, έραψα, μεταποίησα και, στο τέλος, διαμορφώθηκε Το Άγαλμα στη Σοφίτα, μια ιστορία ίδια μα με ολοκαίνουριο λογοτεχνικό περίβλημα.

Ματωμένη Κυριακή, Nicci French

Ματωμένη Κυριακή, το εξώφυλλο του βιβλίου
Ματωμένη Κυριακή, το εξώφυλλο του βιβλίου

Η Κυριακή είναι μια μέρα που οι άνθρωποι κρύβονται από τον ίδιο τον εαυτό τους. Προσπαθούν να ξεχάσουν αυτά που έκαναν το Σάββατο και υποκρίνονται πως η εβδομάδα που έρχεται θα είναι διαφορετική από αυτή που πέρασε. Το μήνυμα του δολοφόνου, όμως, είναι απόλυτα ξεκάθαρο: είσαι δική μου.

Για τη Φρίντα Κλάιν το σπίτι της ήταν το καταφύγιό της, μέχρι τη στιγμή που έγινε η σκηνή ενός αιματηρού εγκλήματος. Κάτω από τις σανίδες του πατώματος η αστυνομία είχε ανακαλύψει το πτώμα του ανθρώπου που είχε προσλάβει η ίδια για να την προστατέψει. Ωστόσο, ο κύριος ύποπτος, ο Ντιν Ριβ, έχει πεθάνει εδώ και επτά χρόνια.

Ο δολοφόνος επιλέγει τα επόμενα θύματά του κι αρχίζει να στοχοποιεί τους στενούς φίλους της. Η αστυνομία αδυνατεί να δώσει απαντήσεις. Με το κακό να υφέρπει στα σκοτεινά δωμάτια ενός αρρωστημένου μυαλού, η ψυχοθεραπεύτρια Φρίντα Κλάιν συνειδητοποιεί πως θα πρέπει να εντοπίσει η ίδια τον δολοφόνο, προτού εκείνος εντοπίσει όλα τα αγαπημένα της πρόσωπα.

Το φάντασμα της όπερας, Gaston Leroux

Το φάντασμα της όπερας, το εξώφυλλο του βιβλίου
Το φάντασμα της όπερας, το εξώφυλλο του βιβλίου

Τα θεμέλια της Όπερας του Παρισιού κλονίζονται από την οργή και τη θλίψη ενός πλάσματος που παραμονεύει στους σκοτεινούς διαδρόμους ενός άγνωστου κόσμου. Κανείς δεν έχει δει στην πραγματικότητα τη μορφή του, αλλά η Κριστίν Ντααέ, η όμορφη και ταλαντούχα νεαρή τραγουδίστρια, έχει ακούσει τη φωνή του.

Αυτό το μυστήριο φάντασμα που πλανιέται στις άδειες κουίντες γίνεται ο μέντοράς της, ο δικός της άγγελος της μουσικής, αυτός που θα την αναδείξει σε διάσημη ντίβα. Το Φάντασμα της Όπερας κρύβει το φρικτό του πρόσωπο και την αγάπη που νιώθει για την Κριστίν στα νερά της υπόγειας λίμνης, όπου βρίσκεται το ζοφερό βασίλειό του.

Όταν όμως εμφανίζεται ο νεαρός υποκόμης Ραούλ ντε Σανί και αρχίζει να φλερτάρει την Κριστίν, το μυστήριο Φάντασμα κατατρύχεται από έμμονη ζήλια και αποζητά εκδίκηση. Το σατανικό μυαλό του ντύνεται με το ανθρώπινο προσωπείο και ο έρωτάς του ξεσπά σαν καταιγίδα· απάγει την όμορφη Κριστίν και τη φυλακίζει πίσω από τα σίδερα της ασφυκτικής αγάπης του. Το ίδιο βράδυ, σε ένα άλλο σημείο της πόλης, δολοφονείται ο αδελφός του Ραούλ.

Ο υποκόμης βλέπει τα όνειρα και τον έρωτά του για την Κριστίν να σβήνουν μπροστά στον απειλητικό μανδύα του Φαντάσματος, προσπαθεί να λύσει το μυστήριο και να ελευθερώσει την αιχμάλωτη Κριστίν. Το πάθος και η ανησυχία του για την αγαπημένη του οδηγούν τα βήματά του στον υπόγειο λαβύρινθο της Όπερας, όπου θα διαπιστώσει ότι οι παρείσακτοι δεν έχουν εξέλθει ποτέ ζωντανοί…

 

4

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.