Αδιαμφισβήτητα ο ισπανικός κινηματογράφος έχει κάνει τεράστια βήματα στον χώρο του κινηματογράφου. Προσωπικά, όντας ένας από τους αγαπημένους μου, θεωρώ πως δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τον αμερικάνικο. Πάμε να δούμε μερικές από τις ταινίες, μέσα από τις οποίες ο ισπανικός κινηματογράφος εξυψώθηκε στον χώρο.
1. Contratiempo
H ταινία contratiempo κατάφερε να κλέψει τις εντυπώσεις και να κερδίσει έναν σεβαστό χώρο στο βάθρο των αστυνομικών θρίλερ.O Adrián Doria, ξυπνάει σε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου, με το νεκρό σώμα της ερωμένης του δίπλα του.Δηλώνοντας αθώος για τον φόνο, προσλαμβάνει μια αναγνωρισμένη δικηγόρο, με την οποία προετοιμάζουν την υπεράσπιση του καθ’ όλη την διάρκεια της ταινίας.
2.Que Dios Nos Perdone
ΣτηνΜαδρίτη του 2011 μια σειρά από δολοφονίες ξετυλίγεται, με θύματα ηλικιωμένες γυναίκες που βρίσκονται δολοφονημένες και βιασμένες με άγριο τρόπο. Η υπόθεση αυτή ανατίθεται σε δυο αστυνομικούς:ο ένας είναι ο αξύθυμος Αλφάρο, που αντιμετωπίζει προβλήματα στο Σώμα λόγω των βίαιων ξεσπασμάτων του, και ο άλλος είναι ο μοναχικός και ιδιόρρυθμος Βελάρδε. Αν και αταίριαστοι οι δυο αστυνομικοί, εν τέλη αναγκάζονται να συνεργαστούν.
3.La piel que abito
Ο Ρομπέρτο είναι ένας διάσημος πλαστικός χειρουργός, που ζει με την γυναίκα του. Μετά το ατύχημα και τον θάνατο της όμως, εκείνος προσπαθεί να δημιουργήσει το τέλειο τεχνητό δέρμα, προσπαθώντας μανιωδώς όμως να βρει ένα πειραματόζωο. Θα ξεπεράσει ο Ρομπέρτο τα όρια της ηθικής; ένα θρίλερ που διερευνά πολλά υπαρξιακά και φιλοσοφικά θέματα.
4.El Orfanato
Η Λάουρα αποφασίζει να επιστρέψει με την οικογένειά της να μείνει στο ορφανοτροφείο στο οποίο μεγάλωσε. Όμως, ο υιοθετημένος γιος της Σιμόν εξαφανίζεται. Αν και θεωρείται απ’ όλους νεκρός,η Λάουρα πιστεύει ότι ζει και προσπαθεί να τον βρει.
5.Mientras duermes
Ο Σέζαρ είναι θυρωρός σε ένα συγκρότημα κατοικιών στη Βαρκελώνη. Είναι ένας γενναιόδωρος άνθρωπος και επιδιώκει να βοηθά τους πάντες.. Είναι όμως η αλήθεια; Στην πραγματικότητα είναι ένας άνθρωπος επιθυμεί είναι να βλέπει τους άλλους να πονούν και προσπαθεί κι ο ίδιος να δημιουργήσει τον πόνο και τη δυστυχία.