Η Capcom κατάφερε να μας αφήσει έκπληκτους έπειτα απ’ την κυκλοφορία του πολυαναμενόμενου «Monster Hunter World» για το οποίο είχε δημιουργηθεί μεγάλος σαματάς. Δεν επρόκειτο μόνο για το γεγονός ότι ένας «Monster Hunter» τίτλος θα κυκλοφορούσε στο PS4 έπειτα από τόσα χρόνια, αλλά κυρίως για το ότι το παιχνίδι υποσχόταν μια τελείως διαφορετική και πιο αναβαθμισμένη εμπειρία. Φυσικά, όλοι οι gamers, συμπεριλαμβανομένου του εαυτού μου, δε μπορούσαμε να περιμένουμε τη στιγμή που θα αρπάζαμε το δίσκο και θα εξερευνούσαμε το φανταστικό αυτό κόσμο που τόσα χρόνια προσφέρει το franchise. Το «Monster Hunter World» κατάφερε να κάνει τη διαφορά και μάλιστα δικαιολογημένα, όπως θα δούμε παρακάτω.

Αρχικά, το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό του παιχνιδιού είναι η πλατφόρμα, η οποία θα το υποστήριζε και (επιτέλους!) αυτή θα ήταν το PS4 (και φυσικά το XboxOne και το PC). Για πολλά χρόνια η Capcom είχε περιορίσει την κυκλοφορία των «MH» τίτλων κυρίως στις μικρές κονσόλες της Nintendo, όπως το 3DS. Λίγα χρόνια αργότερα ο τίτλος «Monster Hunter Tri» κυκλοφόρησε για το Nintendo Wii και για μια στιγμή νομίζαμε ότι το παιχνίδι θα ανέβαζε τον πήχη, παρ’ όλ’ αυτά ήταν αρκετά ελλιπές. Πλέον, ο νέος τίτλος συμπληρώνεται έξοχα από την μοντέρνα πλατφόρμα δίνοντας στους παίκτες το 100%.

Έπειτα, ένα από τα κυριότερα νέα χαρακτηριστικά του τίτλου, το open world, ήταν εκείνο που του έδωσε ώθηση. Ειδικότερα, το παιχνίδι διαθέτει μια ευρεία ποικιλία από χάρτες/περιβάλλοντα που μπορεί ο παίκτης να εξερευνήσει, τα οποία φιλοξενούν με τη σειρά τους διάφορα τέρατα. Το βασικότερο εδώ είναι ότι πλέον δεν έχουμε τα χρονοβόρα loading screens σε κάθε περιοχή που επιθυμεί ο παίκτης να επισκεφθεί, αλλά ένα ενιαίο και ευρύ χάρτη.

Παράλληλα, οι παίκτες έρχονται αντιμέτωποι με καινούργια τέρατα τα οποία είναι ακόμα πιο δύσκολο στο να αντιμετωπισθούν, αφού διαθέτουν νέες και πιο γρήγορες επιθέσεις. Οι παίκτες απ’ την άλλη έχουν τη δυνατότητα να εξοπλισθούν με νέες πανοπλίες και να φτιάξουν καινούργια και πιο εξελιγμένα όπλα. Εξίσου σημαντικό είναι και το γεγονός ότι στο παιχνίδι έχουν προστεθεί νέες κινήσεις για τους παίκτες, εκτός από τα κλασικά «dodging» και «diving». Πλέον, οι παίκτες μπορούν να ανεβαίνουν πάνω στα τέρατα κάνοντας, παράλληλα, επίθεση σ’ αυτά, καθώς και να χρησιμοποιούν το γάντζο τους για να αποφεύγουν τους εχθρούς και να κινούνται πιο γρήγορα.

Τι καλύτερο από το να μοιράζεσαι το αγαπημένο σου παιχνίδι με φίλους ή άτομα από κάθε άκρη του κόσμου; Το «ΜΗ World» προσφέρει τη δυνατότητα online play με άτομα από όλο τον κόσμο. Οι παίκτες μπορούν να δημιουργήσουν τη δική τους ομάδα και να κυνηγήσουν τέρατα ομαδικά. Κατά τη διεκπεραίωση των quests, μάλιστα, είναι δυνατή η επικοινωνία των παικτών μέσω online chat.

Τέλος, θα ήταν λάθος αν αγνοούσαμε τα εξαιρετικά γραφικά του παιχνιδιού τα οποία απαιτούνται για το είδος του. Όλα έχουν αποδοθεί με τεράστια λεπτομέρεια, από τα τρομαχτικά τέρατα μέχρι τις απέραντες τοποθεσίες του χάρτη.

Bonus +: Item Uses

Αχ, η χρήση αντικειμένων, ο φόβος κάθε λάτρη των «Monster Hunter» τίτλων. Κάθε φορά που επιδιώκουμε τη χρήση κάποιου potion για να επιβιώσουμε ή οποιουδήποτε άλλου φαγητού/ποτού καταλήγουμε με θανατηφόρα χτυπήματα κι αυτό, γιατί ο χαρακτήρας μας παγώνει και δε μπορεί να κουνηθεί όσο χρησιμοποιεί το κάθε αντικείμενο. Μετά από πολλά χρόνια, ωστόσο, οι σχεδιαστές κατάφεραν να διορθώσουν αυτό το, καθόλου ασήμαντο, ψεγάδι και να δώσουν τη δυνατότητα χρήσης φίλτρων εν κινήσει! Πάλι καλά!

Επομένως, η Capcom κατάφερε να ξεπεράσει τον εαυτό της φέρνοντας σε κυκλοφορία τον (δικαιολογημένα πλέον) καλύτερο «Monster Hunter» τίτλο- το απόλυτο hunting package!

6

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.