Το Assassin’s Creed αποτελεί ένα από τα πιο πετυχημένα franchise της Ubisoft έχοντας πετύχει εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως μέσα στα χρόνια κυκλοφορίας του. Ωστόσο, από τα πολλά παιχνίδια της σειράς που βγήκαν στην αγορά μερικά κατάφεραν να ξεχωρίσουν, όπως το Assassin’s Creed Brotherhood, το Assassin’s Creed IV: Black Flag και το Assassin’s Creed Origins. Την νούμερο ένα θέση όμως κατάφερε να κατακτήσει και να κρατήσει μέχρι και σήμερα το Assassin’s Creed II (2009)  και αυτό για αρκετούς και διάφορους λόγους, τους κυριότερους απ’ τους οποίους θα απαριθμήσουμε εδώ.

Νούμερο 6: Το Storyline

Το παιχνίδι επικεντρώνεται στην ιστορία του Ezio Auditore da Firenze, έναν νεαρό που ζει την εποχή της ακμής της Αναγέννησης στην Ιταλία. Πριν καλά καλά ενηλικιωθεί ο πρωταγωνιστής μας καλείται να αντιμετωπίσει δύσκολες καταστάσεις όταν ο πατέρας και τα δυο του αδέρφια δολοφονούνται από τον αρχηγό των Templar Knights, Ροντρίγκο Μπόρτζα. Θέλοντας να πάρει εκδίκηση για τον χαμό της οικογένειάς του ο Ezio γίνεται ένας δολοφόνος (Assassin) όπως ήταν και ο πατέρας του, και βάζει στόχο να σκοτώσει τον Μπόρτζα, αλλά και όποιον άλλο τολμήσει να σταθεί εμπόδιο στο διάβα του. Κατά τη διάρκεια της περιπέτειάς του ταξιδεύει στην Φλωρεντία, την Βενετία, την Τοσκάνη και το Φορλί γνωρίζοντας άλλους assassins (γνωστά, ιστορικά πρόσωπα όπως ο Βαρθολομαίος και ο Ντα Βίντσι) και ξετυλίγοντας το μυστικό και τη δύναμη που κρύβεται πίσω από το πολυπόθητο Apple of Eden, έναν αρχέγονο, χαμένο θησαυρό τον οποίο οι Assassins και οι Templars μάχονταν να αποκτήσουν μέσα στους αιώνες.

Η πλοκή του παιχνιδιού χαρακτηρίζεται σε μεγάλο βαθμό από στοιχεία συναισθηματισμού. Επιτρέπει στον παίκτη να μπει στα παπούτσια του ήρωα και να ταυτιστεί συμπάσχοντας μαζί του τόσο στις χαρές όσο και στις λύπες που ο δεύτερος καλείται να αντιμετωπίσει. Πρόκειται για μια πραγματικά καλογραμμένη ιστορία.

Νούμερο 5: Tο Design

Κάτι που πέτυχε σε μεγάλο βαθμό αυτό το παιχνίδι ήταν να μας τοποθετήσει σχεδόν ολοκληρωτικά στον κόσμο του Assassin’s Creed και συγκεκριμένα στην Αναγεννησιακή Ιταλία όπου και λαμβάνει χώρα. Όλα είναι πραγματικά στην εντέλεια και σχεδιασμένα με μεγάλη ακρίβεια. Τα σπίτια, οι δρόμοι, τα μαγαζιά, ο κόσμος και κυρίως τα μνημεία και οι πασίγνωστες τοποθεσίες της Ιταλίας, που έχουν αποδοθεί με τόση ακρίβεια, δηλαδή όπως ακριβώς ήταν εκείνη την εποχή, σε συνδυασμό με τα πολύ καλά γραφικά μάς μεταφέρουν με ευκολία στο κλίμα της εποχής.

Νούμερο 4: Το Soundtrack

Πολλές φορές μπορεί να μας περνάει αδιάφορο, αλλά στην περίπτωση του ACΙΙ αυτό ήταν απλά αδύνατο. Η μουσική του παιχνιδιού, γραμμένη από τον Jesper Kyd, ταιριάζει απόλυτα με την ατμόσφαιρά του και ολοκληρώνει την εμπειρία που αυτό προσφέρει ανεβάζοντάς το σε…άλλο επίπεδο. Το soundtrack μάλιστα ήταν τόσο πετυχημένο και αγαπήθηκε τόσο πολύ που το πρώτο κομμάτι (Ezio’s Family) έγινε το main theme του franchise.

Νούμερο 3: Character Development

Η ιστορία του Ezio είναι τόσο καλογραμμένη και μεστή που μέσα από αυτήν καταφέρνουμε να γνωρίσουμε εις βάθος τον χαρακτήρα του πρωταγωνιστή. Δεν πρόκειται για μια επιφανειακή και γρήγορη γνωριμία, καθώς μέσα από την ιστορία ο χαρακτήρας του πρωταγωνιστή παρουσιάζεται με φυσικότητα και ρεαλισμό με αποτέλεσμα να μπορούμε να ταυτιστούμε μαζί του και να δικαιολογήσουμε πολλές από τις επιλογές και τις αποφάσεις που λαμβάνει. Ο χαρακτήρας και η χαρισματική προσωπικότητα του Ezio ξεχώρισαν αμέσως -ειδικά εν συγκρίσει με την απόμακρη προσωπικότητα του Altair (Assassin’s Creed)- και είχαν τόσα πολλά να δώσουν που το δεύτερο παιχνίδι γέννησε όχι μόνο τρίτο αλλά και τέταρτο, όλα βασισμένα στη ζωή και τα κατορθώματα του ήρωά μας.

Νούμερο 2: Ο Desmond

Αξίζει να εντάξουμε στους λόγους μας εκείνον που αφορά τον Ντέσμοντ, τον assassin του 21ου αιώνα γύρω απ’ τη ζωή του οποίου ξετυλίγονται πολλά από τα παιχνίδια της σειράς (μέχρι και το Assassin’s Creed III). Ο λόγος που αναφερόμαστε στον Ντέσμοντ είναι διότι πολύ απλά δεν τον είχαμε γνωρίσει καθόλου ως πρωταγωνιστή στο πρώτο παιχνίδι και, ενώ στα επόμενα μάθαμε περισσότερα για εκείνον, οι σχεδιαστές αποφάσισαν να τελειώσουν την ιστορία του στο Assassin’s Creed ΙΙΙ (δεν θα κάνουμε spoil) αφήνοντας τα επόμενα παιχνίδια κατά πολλούς “άδεια”. Το Assassin’s Creed ΙΙ, λοιπόν, είναι εκεί όπου ο Ντέσμοντ απέκτησε ένα βάθος σαν προσωπικότητα και σαν πρωταγωνιστής- η πρώτη αληθινή ευκαιρία που δόθηκε σ’ εμάς τους παίχτες να γνωρίσουμε την ιστορία, το παρελθόν και τον χαρακτήρα του.

Νούμερο 1: Τα Controls

Ένα απ’ τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά σε ένα βιντεοπαιχνίδι είναι το πόσο εύχρηστα controls έχει. Το Assassin’s Creed II κατάφερε να εντυπωσιάσει και σε αυτόν τον τομέα καθώς οι χειρισμοί του διέφεραν από εκείνους του προκατόχου του τόσο σε ευκολία όσο και σε φυσικότητα κινήσεων. Οι χειρισμοί απλοποιήθηκαν αρκετά απ’ τους σχεδιαστές γεγονός που έκανε το navigation στην πόλη της Ρώμης πολύ πιο εύκολο και ευχάριστο καθώς και το parkour στις στέγες των σπιτιών της Φλωρεντίας πολύ πιο ρεαλιστικό. Παράλληλα, απλοποιήθηκε και το combat και μετατράπηκε σε μια πιο εύκολη και ευχάριστη υπόθεση καθώς το engagement με τους εχθρούς έγινε πολύ πιο εύκολο σε σχέση με παλαιότερα. Δε λέμε ότι τα επόμενα παιχνίδια δεν είχαν εξίσου καλά controls ωστόσο δεν μπορούμε να αγνοήσουμε το γεγονός ότι όλα ξεκίνησαν απ’ το ACII.

Να λοιπόν γιατί δικαίως το Assassin’s Creed II βρίσκεται στην κορυφή της λίστας με τα καλύτερα του franchise και γιατί τελικά δικαιολογημένα αποτελεί ένα από τα καλύτερα παιχνίδια όλων των εποχών.

11

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.