Το Until Dawn αποτελεί ένα από τα πιο γνωστά survival horror βιντεοπαιχνίδια με interactive drama χαρακτηριστικά, το οποίο έκανε την εμφάνισή του το 2015 και θεωρήθηκε ένα από τα πιο τρομακτικά horror παιχνίδια για τις next-gen κονσόλες. Ο τίτλος ήταν επιτυχής και ξεχώρισε μεταξύ άλλων καθώς δέχτηκε πλήθος θετικών σχόλιων κυρίως για το γεγονός ότι ήταν άριστα σχεδιασμένος. Από την καθηλωτική του πλοκή μέχρι και τα εξαίσια γραφικά του, το παιχνίδι κέρδισε τις εντυπώσεις των gamers και κατά κύριο λόγο πέτυχε στο να τους…τρομοκρατήσει.

Το storyline του παιχνιδιού έχει διάρκεια 10, in-game-time, ωρών και είναι πραγματικά καθηλωτικό καθώς καταφέρνει να κρατήσει τον παίκτη σε εγρήγορση ακόμα και σε στιγμές «χαλάρωσης». Με τη δημιουργία μιας «σκοτεινής» ατμόσφαιρας ήδη από τα πρώτα λεπτά του gameplay, μας ήταν δύσκολο να χαλαρώσουμε και να νιώσουμε «ασφαλείς», ακόμα και κατά τη διάρκεια των cutscenes. Παράλληλα, η πλοκή έχει ένα βασικό θέμα, την επανασύνδεση μιας παρέας νέων σε ένα σπίτι, το οποίο κάθε άλλο παρά στοιχειωμένο δεν είναι. Το παιχνίδι είναι χωρισμένο σε chapters (ώρες μέχρι το ξημέρωμα) και ο παίκτης ακολουθεί κάθε φορά διαφορετικούς χαρακτήρες με αποτέλεσμα να διακόπτεται κάθε μίνι-ιστορία, γεγονός που με τη σειρά του δημιουργεί έντονο σασπένς.

Τα γραφικά του παιχνιδιού είναι άριστα και άξια θαυμασμού καθώς χαρακτηρίζονται από τεράστιο ρεαλισμό. Με τη χρήση της εξελιγμένης τεχνολογίας motion και facial caption τα animations και κυρίως εκείνα που εστιάζουν στα πρόσωπα και τις εκφράσεις τους κατά τη διάρκεια των διαλόγων και των cutscenes, είναι άκρως ακριβή και αποδίδουν μια άλλη διάσταση στο παιχνίδι. Οι εκφράσεις των ηθοποιών και το lip sync είναι τόσο καλά σχεδιασμένα που μας θυμίζουν εκείνα του L.A Noir.

Προχωρώντας στην κατηγορία των controls, πρέπει να σημειώσουμε ότι το παιχνίδι βασίζεται κατά κύριο λόγο στα quick time events τα οποία καθορίζουν την πορεία του παιχνιδιού σε πολύ μεγάλο βαθμό και κατ’ επέκταση το καθιστούν αρκετά δύσκολο. Επιπλέον, τα πιο κρίσιμα σημεία του παιχνιδιού κάνουν χρήση του motion sensor που βρίσκεται στο PS4 controller, επομένως μια λάθος κίνηση μπορεί να αλλάξει τη ροή της πλοκής ή, ακόμα χειρότερα, να οδηγήσει στο θάνατο ενός χαρακτήρα. Στις φάσεις του παιχνιδιού όπου ο παίκτης έχει τη δυνατότητα να εξερευνήσει το χώρο τα controls είναι πολύ εύχρηστα καθώς περιορίζονται κυρίως σε επιλογές διαλόγου ή συγκεκριμένες κινήσεις.

Η σκηνοθεσία του παιχνιδιού ολοκληρώνει την άριστη εικόνα του καθώς χαρακτηρίζεται από άψογη ροή γεγονότων, καλή επιλογή μουσικής και δημιουργία έντονου σασπένς. Σημαντικό κομμάτι της αποτελεί το γεγονός ότι οι επιλογές του παίκτη μπορούν να μεταβάλλουν από μικρό έως και μεγάλο βαθμό τα γεγονότα του παιχνιδιού και κατ’ επέκταση να μεταβάλουν το τέλος του. Θέλοντας να βοηθήσουν τον παίκτη στην πραγματοποίηση σοφών επιλογών, οι σχεδιαστές έχουν τοποθετήσει στο περιβάλλον του παιχνιδιού μικρά, ινδιάνικα τοτέμ τα οποία ανήκουν σε 5 διαφορετικές κατηγορίες (θάνατος, κίνδυνος, καθοδήγηση, τύχη, απώλεια) οι οποίες προϊδεάζουν τον παίκτη για γεγονότα που ίσως ακολουθήσουν, ανάλογα, φυσικά, με τις επιλογές του.

Το Until Dawn αποτελεί έναν από τους καλύτερους survival horror τίτλους και δικαιολογημένα, καθώς είναι φανερό ότι ο σχεδιασμός του έχει γίνει με μεγάλη λεπτομέρεια. Πέρα από το καθηλωτικό storyline που διαθέτει, το παιχνίδι καταφέρνει να «απογειωθεί» λόγω της χρήσης τεχνολογίας motion capture και της επίτευξης έντονου σασπένς που ακολουθεί τον παίκτη καθ’ όλη τη διάρκειά του.

5

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.