ΕΣΩρουχα= Αισθησιασμός, πάθος, έρωτας, ομορφιά, ζωντάνια, άνθος…. λίγες λέξεις που μου έρχονται στο μυαλό όταν σκέφτομαι τα εσώρουχα. Σε άλλους μπορεί να έρχεται μόνο η λαγνεία, η καθαρή ερωτική πράξη, η ωμή απόλαυση ενός σώματος είτε αυτό είναι γυναικείο είτε ανδρικό. Κατά την ταπεινή μου όμως άποψη , πέρα από την οφθαλμοφανή χρήση τους για λόγους υγιεινής, θα διαφωνήσω μαζί τους. Τα ΕΣΩρουχα εκπροσωπούν κάτι παραπάνω από άγρια ένστικτα και σωματική ανάγκη.

Έξι λέξεις που αντιπροσωπεύουν περίτρανα τα ΕΣΩρουχα.

Αισθησιασμός: όλες οι αισθήσεις εξυψώνονται με την φαντασία να οργιάζει, να πλάθει παραμύθια, ιστορίες και οι φαντασιώσεις να παίρνουν σάρκα και οστά. Πάθος: πανίσχυρα συναισθήματα όπως η αγάπη, ο ενθουσιασμός, η αφοσίωση, η αποφασιστικότητα, η ενεργητικότητα υπερισχύουν της λογικής με την καρδιά να αποτελεί τον υπέρτατο νικητή.

Έρωτας: η λογική σιωπά, υποτάσσεται και λυγίζει μπροστά σε κανόνες της καρδιάς θέτοντας πολλές φορές τα θεμέλια για την πραγματική αγάπη.Ομορφιά: η ολοκληρωτική οφθαλμοφανή απόλαυση ενός βαθύτερου και πιο ουσιαστικού εσωτερικού κόσμου.

Ζωντάνια: οι αισθήσεις διεγείρονται, τα ένστικτα αποκαλύπτονται και κάνουν το αίμα να κυλά πιο γρήγορα.Άνθος: όπως τα μπουμπούκια των λουλουδιών ανοίγουν και αποκαλύπτουν πόση ζωντάνια, ομορφιά, έρωτα, πάθος και αισθησιασμό έκρυβαν μέσα τους έτσι και ένα σώμα αναδεικνύεται με τα εσώρουχα.

Απώτερος σκοπός και στόχος των εσωρούχων είναι ο ερεθισμός του μυαλού κάτι πολύ πιο δύσκολο από τον ερεθισμό του σώματος. ΕΣΩ+ρούχα. Υφάσματα πάντα  κρυμμένα αλλά που αποζητούν και έχουν ανάγκη να φανερωθούν. Εμείς θα ασχοληθούμε με τα γυναικεία εσώρουχα. Και τι καλύτερο από το να δεις τη γυναίκα, “αντικείμενο” πόθου σου με αέρινα, μεταξένια, λεπτεπίλεπτα και  αισθησιακά υφάσματα να καλύπτει σημεία του σώματός της που φάνταζαν απλά αλλά δεν είναι. Που φάνταζαν ανούσια αλλά δεν είναι. Που φάνταζαν σε κάποιους μη τέλεια. Αλλά είναι απόλυτα και ιδανικά στα μάτια του κατάλληλου ανθρώπου.

ΕΣΩρουχα. Το ένδυμα που έρχεται σε άμεση επαφή με το γυναικείο σώμα αλλά βρίσκεται πάντοτε ΚΑΤΩ από τα ΡΟΥΧΑ. Ανάλογα την εποχή την περίοδο αναδείκνυαν και τα αντίστοιχα σημεία τους σώματος της γυναίκας με τον αντίστοιχο τρόπο.

1900s

Αγκαλιάζεται η πιο θηλυκή πλευρά του σώματος της γυναίκας,οι καμπύλες της. Γλουτοί και στήθος αναδεικνύονται για το μέγεθος τους ενώ η μέση στενεύει με κορσέδες από οστά φάλαινας. Τα εσώρουχα αυτά δεν στοχεύουν να κάνουν στητό το στήθος της αλλά να τονιστεί μέσω της λεπτής μέσης το πάνω καμπύλο μέρος του κορμού. Μία όχι τόσο ακραία άποψη όπως των προηγούμενων εποχών που αφαιρούσαν οι γυναίκες πλευρά ώστε να φαίνεται ,όπως και να έχει ,λεπτή η μέση τους.

 

1910s

Η φασαρία πλέον των κορσέδων εξαφανίζεται και οι σιλουέτες των γυναικών γίνονται πιο λιτές, μακριές και ευθείς. Τα εσώρουχα προωθούν μία πιο αριστοκρατική γυναικεία φιγούρα. Οι διαφήμισή τους γίνεται πιο αισθησιακή  και σε συνδυασμό με την πιο εύκολη παραγωγή της εργοστασιακή δαντέλας τα εσώρουχα γίνονται πιο οικονομικά προσιτά.

1920s

Τα εσώρουχα το 1920 προωθούν μία πιο “κοριτσίστικη” φιγούρα με τα σώματα και πάλι να στενεύουν σε μία απλή ευθεία. Κάνουν την εμφάνισή τους εσώρουχα two-piece αλλά τα σουτιέν συνεχίζουν και δεν τονίζουν ούτε συγκρατούν το στήθος. Εξαιτίας της εμφάνισης κοντύτερων ρούχων πρωτοεμφανίζονται ως είδος εσωρούχων καλτσοδέτες και κάλτσες δημιουργώντας μία πρωτόγνωρη εικόνα των γυναικείων ποδιών. Είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι οι κορσέδες πλέον έχουν την μορφή σωλήνα προσπαθώντας να μειώσουν τις καμπύλες.

1930s

Το Χόλιγουντ διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην γυναικεία φιγούρα που προωθείται την εποχή εκείνη. Τα εσώρουχα two-piece γίνονται σήμα κατατεθέν της εποχής και πλέον τα σλιπάκια παροπλίζονται. Οι γυναικείες καμπύλες και πάλι τονίζονται και εμφανίζονται οι πρώιμες εκδόσεις των σουτιέν που χρησιμοποιούνται σήμερα.

 

1940s

Ο πόλεμος επηρεάζει άμεσα τη μόδα που πλέον προωθεί την μεταποίηση παλαιότερων ρούχων και εσωρούχων. Τα διαθέσιμα υφάσματα λιγοστεύουν όπως και η πλούσια γυναικεία εικόνα που προωθούνταν μέχρι τότε. Το νάιλον ως υλικό είναι απαραίτητο για τα αλεξίπτωτα του στρατού με αποτέλεσμα οι κάλτσες να έχουν εξαφανιστεί ως είδος εσωρούχων. Αντί αυτού για την προώθηση του αισθησιασμού οι γυναίκες ζωγράφιζαν μία μαύρη γραμμή στο πίσω μέρος των ποδιών τους προκειμένου να δημιουργούν την ψευδαίσθηση κάλτσας.

1950s

Μετά τον πόλεμο, που πλέον τα υφάσματα και η διαθεσιμότητα τους επανέρχεται στα φυσιολογικά τους επίπεδα, οι διαφημίσεις εσωρούχων γίνονται πιο αισθησιακές. Είναι φανερή η στροφή του μάρκετιγκ προς τους άντρες (ώστε να αγοράζουν για τις γυναίκες τους). Πρωτοεμφανίζονται τα μυτερά σουτιέν που κάνουν το στήθος στητό, ζώνες τονίζουν τη μέση της γυναίκας ενώ οι φούστες ενισχύονται με έναν εύκαμπτο ενισχυμένο σκελετό ή τούλινη επένδυση για να φαίνονται μεγαλύτερες και πιο εντυπωσιακές.

1960s

Ο φεμινισμός ανθίζει και τα ρούχα όπως και τα εσώρουχα γίνονται πιο άνετα και κοντύτερα. Οι κορσέδες και οι μεγάλες φούστες παροπλίζονται ενώ σε πολλές περιπτώσεις τα σουτιέν δεν χρησιμοποιούνται προωθώντας έναν πιο εφηβικό, ανέμελο και απελευθερωμένο σώμα.

 

xoxo LilaLounAr.T

 

https://www.beasty-press.com/prince-enas-prigkipas-gennietai/

https://www.beasty-press.com/eidwlo-mias-gynaikas-to-diamanti/

https://www.beasty-press.com/victoria-secret-kai-h-oxi-toso-aggeliki-ths-morfh/

https://www.beasty-press.com/kosmima-kai-gohteia-by-finos-films/

Δες τη σελίδα μας στο Facebook

Δες τη σελίδα μας στο Instagram

 

 

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.